Největší mýtus online marketingu?

Největší mýtus online marketingu

Lidé často vnímají online marketing jako náklad, nikoli investici. Sám jsem to tak dříve chápal:

  • Propagace jsou peníze, které investuji bez jistoty návratnosti
  • Měl jsem dobrý pocit, když jsem na těchto aktivitách ušetřil
  • Snažil jsem se vše dělat sám bez pomoci

Změna přístupu

Když jsem změnil pohled a začal vnímat marketing jako investici:

  • Čím víc investuji, tím víc můžu získat
  • Je to multiplikátor mé energie (času nebo peněz)
  • Začal jsem se marketingu více věnovat
  • Výsledky se brzy dostavily

Praktické tipy

Vytvořil jsem 7 tipů pro efektivnější web. Tento minimateriál si můžete zdarma stáhnout a vyzkoušet na vlastním projektu.

Výhody

  • Získáte více zakázek
  • Změníte pohled na marketing jako na investici

Tato změna myšlení mi extrémně pomohla a věřím, že může pomoci i vám.

Podívejte se na zdroje zdarma