Nápadem to začíná
Cíl:
Hlavním cílem bylo zpracovat web, který vysvětlí a namotivuje lidi, aby se přihlásili do soutěže.
Rozpočet:
< 15 000 Kč
Hlavní výzva:
Stihnout vývoj celého projektu do jednoho měsíce.
Přidaná hodnota:
Automatické odesílání emailů po odevzdání formuláře. Vlastní emailová adresa. Robot, který propisuje odpovědi na formulář přímo do Google tabulky, takže se s informacemi zprávcům projektu dobře nakládalo.
Grafické zpracování
Chtěli jsme něco hravého, co zároveň dobře vysvětlí o co jde, a bude působit pěkně. Na základě prvotního průzkumu jsme se rozhodli pro následucíjí.
Písma
nadpisy H1: Kreon
nadpisy H2: Patrick Hand
text: Anaheim
Ilustrace
Zvolili jsme jednoduché ilustrace z rodiny Lime, které sedí s k minimalistickému pojetí celého webu, a jak doufáme, tak svou jednoduchostí vzbudí dojem, že zúčastnit se projektu je taktéž jednoduché.
Barvy
#111111
#FFFFFF
#31509E
#1CB8CC
#F0E607
#D63A8A
Hlavní metriky
5 % přihlášení k newsletteru
94% v testu přístupnosti
24 sekund = průměrná doba načtení
Hlavní cíle
Rychlost
Vývoj do měsíce
Přehledné informace
Důraz na přístupnost
Vlastní e-mail
Emailová automatizace
Hlavní výzva
Hlavní výzvou bylo vytvořit stránky tak, aby se lidé, kteří se budou chít k projektu přihlásit jednoduše pochopili, jak to udělat, a zároveň aby lidé, ktří se přihlásit nechtějí – chtějí jen hlasovat, rychle přišli na to, jak to udělat.
Druhou hlavní výzvou bylo zajistit, aby se projekt jednoduše provozoval. Ať už šlo o nastavení automatizace emailů, automatické přepisování formulářů do Google tabulky, nebo dobře zvládnutné kontakty.
Výsledný produkt
Přejít na stránky
Podívat se na statistiky rychlosti