Jak zvýšit návštěvnost webu (2023)

Stránky bez návštěvnosti je možné trefně přirovnat k obchodu uprostřed pouště. Jak to změnit?

Jak zvýšit návštěvnost stránek

Web bez návštěvnosti je možné trefně přirovnat k obchodu uprostřed pouště. Nicméně pokud neučiníte žádné kroky k jejímu zvýšení, s vysokou pravděpodobností z nebe nespadne.

Před úkolem zvýšit návštěvnost jsem stál již několikrát – jak u svých projektů, tak u projektů klientů.

Níže najdete 4 věci, které se mi osvědčily nejvíce.

Dejte zákazníkům důvod na váš web chodit

Zajímavý blog. Rozepsané případové studie. Možnost získat slevu. To vše mohou být smysluplné důvody, které na váš web přitáhnou zákazníky.

Vciťte se do jejich kůže a položte si otázku, zda byste na svůj web chodili vy sami, kdyby nebyl váš.

Řada majitelů webů je například pyšná na sekci “historie firmy”, ale pokud by nešlo o jejich firmu, uznali by, že se jedná o sekci naprosto nezáživnou.

Dívejte se na web očima zákazníků.

Maximalizujte touchpointy / místa, odkud se na váš web dá dostat

Firmy.cz, Google my business, podpis v emailu, prokliky ze spřátelených webů, QR kód na pobočce, sociální sítě – a mohli bychom pokračovat do nekonečna.

Čím více možností, jak se na váš web dostat, tím větší šance, že se tam někdo skutečně dostane.

Zamyslete se a zjednodušte možnost jak váš web navštívit pomocí všech míst a způsobů, co vás jen napadnou.

Kvalitní obsah

Kvalitní obsah je pro návštěvníky, nikoliv pro vás. Pokud toto přijmete a začnete takový obsah publikovat, uvidíte, že se výsledky dostaví.

SEO

SEO (neboli optimalizace návštěvnosti) je soubor metod, který pomůže na váš web přirozeně přilákat návštěvníky. Dělat SEO na základní úrovni a nedělat jej vůbec je ohromný rozdíl. Pokud se SEO nevěnujete, přečtěte si tři základní články, začněte rady z nich aplikovat a očekávejte výsledky.

Shrnutí

Dostat návštěvníky na váš web není jednoduchý úkol, nicméně jakmile se vám to jednou povede, budete z toho těžit tak dlouho, jak dlouho bude váš web existovat.

Což za to rozhodně stojí.

Dejte mi vědět v komentářích, zda problém s návštěvností řešíte taky, případně – co se vám osvědčilo?

Často kladené otázky

Související otázky k článku.

Zeptejte se mě na cokoliv na LI

Komentáře

Zanechte první komentář

Podobné články

3 klenoty z přednášky Davida Brennera

David Brenner pracuje jako in-house SEO specialista v Klenotě a do nejlepšího města na světě se přijel podělit o to, jak tam SEO automatizují. 👉 ZDE najdete (se svolením autora) odkaz na celou přednášku. Důvodů proč se o automatizaci pokoušet je řada: Osobně pak vidím její největší přínos v provozní jednoduchosti (jakmile se jednou nastaví,…

Vojtěch Bruk

7 věcí, které si odnáším ze školení linkbuildingu od Zdeňka Dvořáka

Nedávno jsem absolvolal školení od Zdeňka Dvořáka na link building. V tomto článku se s vámi podělím o 7 nejdůležitějších koncepčních tipů, které si ze školení odnáším. Článek zakončím „jednoduchou“ výzvou, díky které se školení bohatě vyplatí nejen zážitkem, ale i na $$$. Pojďme na to. 1. Odkazová aktiva jsou základem všeho Dříve jsem o…

Vojtěch Bruk
Zdeněk Dvořák školení