TikTok SEO je soubor technik a postupů, které slouží k optimalizaci videí na platformě TikTok pro vyhledávače, jako je například Google stejně jako pro vyhledatelnost na samotné platformě TikTok.
Existuje několik způsobů, jak využít TikTok SEO pro lepší TikTok marketing. Základem je správné nastavení profilu a popisku videí.
Stejně jako v případě YouTube SEO, můžete dosti těžit z toho, když si předpřipravíte šablonu se správnými hashtagy a klíčovými slovy, kterou vždy upravíte na míru konkrétnímu videu.
Jako všechny sociální sítě miluje i TikTok pravidelnost, proto je překvapivě možná ještě více než optimalizace jednotlivých videí to, abyste videa vydávali pravidelně. TikTok v roce 2022 (konečně) vzěřejnil svou API, což je skvlěá zpráva, jelikož můžete videa přidávat například pomoci nástrojů jako je třeba Publer.
Pokud se necítíte na tvorbu vlastního obsahu, může být zajímavá cesta spolupracovat s TikTok influencery. Nicméně u TikToku platí snad ještě více než u ostatních sítí, že jde především o to, kdo je daný influencer zač, než o to, jaká má čísla.
Dobrý úvod do problematiky najdete v tomto rozhovoru Jirky Rosteckého.
Pokud vás problematika zajímá hlouběji, můžete se podívat na TikTok marketing kurz Základy TikToku pro business, který připravil David Duc, spoluzakladatel platformu TikTokuj.cz.