Obrovské marketingové chyby malých webů
Tři obrovské marketingové chyby malých webů:
Za prvé, nejde poznat, v čem jste jedineční a co děláte jinak. Ať už je to jakákoliv služba, vždycky je extrémně důležité říci, jaká je vaše Unique Selling Proposition, to, co děláte jinak než konkurence a proč by si měl zákazník vybrat vás místo konkurence. Když toto máte, může se snadno stát, že vás nebudou srovnávat na základě ceny s vaší konkurencí, ale řeknou si: “Jo, já vás chci, protože to, co vy osobně říkáte nebo jak to děláte, se mi líbí, a proto za vámi půjdu.”
Za druhé, weby nevyužívají návštěvníky k retargeting marketingu. Jinak řečeno, když někdo přijde na web a ten člověk už vás třeba zná, nějakým způsobem na ten web možná chodí častěji. A vy, když pak spouštíte reklamu, tak je velmi dobrý nápad tu reklamu cílit přesně na tyto lidi, kteří už na vašem webu byli, mají o vás povědomí a třeba vás i zvažovali jako možnost, jak uspokojit svou poptávku po tom, co nabízíte. Takže je ohromně důležité využívat retargeting marketing na návštěvníky z vašeho webu.
Za třetí, web není dobře strukturovaný a nejde úplně jasně poznat, co tam má návštěvník udělat. Je to matoucí, a když si třeba chcete danou věc objednat nebo zarezervovat, návštěvník se strašně nadře, než se mu to povede. Nejlepší způsob, jak toto ověřit, je, že když přijdete do kavárny, tak někomu můžete nabídnout kávu za to, že by s vámi strávil 5 minut. Dáte mu otevřený notebook s vaším webem a poprosíte ho: “Prosím vás, zkuste si objednat na této stránce službu a řekněte mi, co vlastně ta firma dělá.” A uvidíte, jak extrémně často jsou ti lidé zmatení na místech, kde byste to vůbec nečekali.
Takže to byly 3 velké chyby malých webů, a pokud si myslíte, že jsou to věci, které se mohou týkat i vás, dejte mi vědět do komentářů a případně to můžeme probrat na streamu.