3 cíle, které mám na každý kvartál

Tři cíle, které se snažím ve svém podnikání splnit každý kvartál. Za prvé, získat 5 referencí od zákazníků, za druhé, získat 3 kvalitní zpětné odkazy na můj web a za třetí vyprodukovat jednu případovou studii. Nejde ani tak o konkrétní cíle, ty můžou být různé pro různá podnikání, ale o to, že když člověk něco dělá pravidelně, tak je to mnohem jednodušší a také mu to vlastně už nepřijde vůbec divné a hrozně dobře se to automatizuje, protože děláte pořád tu stejnou věc dokola. Když si nějaké takové metriky vyberete a budete se jich snažit dosahovat na kvartální bázi, tak také získáte to, že časem začnete pociťovat benefity toho skládaného úročení, protože to prostě děláte průběžně každý kvartál znovu a znovu a typicky to nedělá konkurence. A když to vydržíte, tak můžete výrazně utéct někomu, kdo to nedělá, protože se to prostě naskládá. Nepůjde to vidět hned první kvartál, ani druhý, ani třetí, ale třeba 7.-8. kvartál, kdy něco konstantně děláte, tak ten rozdíl bude obrovský. Takže nechte mě vědět, jaké vám přijdou smysluplné metriky ve vašem podnikání, a já se pokusím odpovědět na všechny komentáře a budu se těšit.

Podívejte se na zdroje zdarma