Podívejte se novou případovku z dokončeného webu Barbara Conana!
Přejít

Jak dostat lokální stránku na první místo v Google?

Vojtech Bruk
Vojtěch Bruk
Tvůrce profitabilních WordPress webů

Na otázku výše tuším odpověď. Nicméně jelikož jsou firmy sbírající kontakty (leady) online moje nejčastější a "nejoblíbenější" klientela, tušit je málo... Proto svou strategii otestuji v přímém přenosu a pokud se mýlím, tak to všichni uvidí). Test bude probíhat pro frázi: Tvorba webových stránek Brno, kterou hledá asi 320 lidí…...

Na otázku výše tuším odpověď.

Nicméně jelikož jsou firmy sbírající kontakty (leady) online moje nejčastější a “nejoblíbenější” klientela, tušit je málo…

Proto svou strategii otestuji v přímém přenosu a pokud se mýlím, tak to všichni uvidí).

Test bude probíhat pro frázi: Tvorba webových stránek Brno, kterou hledá asi 320 lidí měsíčně a firem, které se na tuto frázi snaží umístit je v SERPu hned několik stránek.

6. 5. 2024 kdy začínám psát tento článek jsme 9., přičemž všechny domény nad námi mají větší autoritu než my.

image 1
image

Bude to boj).

Tento článek bude fungovat tak, že každý týden udělám nějaký update a jakmile se dostaneme do top 3., natočím nějaké souhrnné video o naší cestě).

Co se dá dělat, abychom posunuli stránku v lokálním vyhledávání?

On-page

  • zlepšit obsah;
  • unikátní obsah;
  • uživatelské signály;
  • checklist věcí, co má taková stránka mít;
  • zvýšit time on page;
  • zamezit doorway;
  • zamezit návratu do SERPu;
  • FAQ;
  • nekanibalizovat stránku ostatními podobnými;
  • tvorba silo struktury (byť věřím, že dává smysl sémanticky smysluplnně mezi sebou jednotlivá sila propojovat)

Off-page

  • interní odkazy;
  • katalogové zápisy;
  • externí odkazy;
  • umazat URL z webu;
  • zlepšit nadřazenou stránku;
  • ubrat podobných postů

Technické SEO / technická stránka

  • strukturovaná data;
  • drobečková navigace;
  • zrychlit web;
  • optimalizace popisků a EXIF dat obrázků

Časem asi zkusíme většinu z výše zmíněného).

Pojďme na to.

Vojtech Bruk
O autorovi

Vojtěh Bruk

Baví mě prozkoumávat věci do hloubky. Proto píši tento blog. A taky se snažím svým klientům vydělávat co nejvíc peněz), to je druhý důvod.

Odběr novinek

Nechte si zasílat nejlepší a nejnovější články z blogu.

Newsletter simple
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Kurz zvýšení návštěvnosti banner

Níže najdete jednotlivé kroky na cestě 

seřazenou dle dat

  • 12. - 19. 5.

    Pozice na začátku týdne: 8.

    • přidání často kladených otázek ze SERPu do FAQ části na konci;
    • grafické vylepšení (ubrání mezer na mobilu)
    • vytvořil jsem podstránku služby
    • přesunul jsem obsah ohledně tvorby webových stránek z homepage na stránku: tvorba webových stránek, homepage jsem zaměřil více na brand (kdo jsem a co dělám)
    • poprosil jsem klienty, jestli by mohli zmínit přímo klíčové slovo v referenci, dostal jsem první takovou referenci.
    • přidání
    Podívat se na stránku
  • 6. - 12. 5.

    Pozice na začátku týdne: 9.

    • zrandomizování on-page (mám pro lokalitu stejnou šablonu, tak jsem udělal, aby byly alespoň custom reference a fotky);
    • přidání slov Brno, Brně na stránku
    • vylepšil jsem strukturovaná data stránky přidal properties jako: dvě konkrétní reference, “sameAs”; “areaServed”; “hasMap”: “founder” (a udělal jsem také personalizavané pro jiné oblasti).
    • přidal jsem na stránku zpátky zápatí/footer (mohlo připadat lidem divné);
    • přidal jsem do FAQ a nadpisů dynamicky různé varianty: v Brně, brněští apod…
    • vyměnil jsem <h2> tak, aby obsahovali více klíčových slov a byly více deskriptivní https://prnt.sc/9v8DXr0OIcyq
    • udělal jsem stránku /tvorba-webovych-stranek jako archiv a přidal dobečkovou navigaci do detailu měst
    Podívat se na stránku

Komentáře

Zanechte první komentář

Podobné články

Jak mohou využít malé e-shopy srovnávače jako marketingový kanál?

Textilní a módní odvětví tvoří dynamický a konkurenční trh, který se rychle vyvíjí a kde je nezbytné pro úspěch firmy využívat různé marketingové nástroje, strategie a kanály. Kromě tradičních metod jako PPC a SEO, bez kterých se žádný podnikatel v tomto oboru už neobejde, existují i další přístupy, které mohou výrazně podpořit vaše podnikání. Jak…

Vojtěch Bruk