Jak můžete pomocí videí tapetovat výsledky Google?
Jak využít videa k optimalizaci výsledků vyhledávání
Pojďme se podívat, jak můžete pomocí videí vylepšit pozice ve výsledcích vyhledávání (SERP).
Praktický příklad
- Napsal jsem recenzi o nástroji Semrush
- Zároveň jsem natočil video na stejné téma
Výsledky ve vyhledávání
Po zadání dotazu “Semrush recenze” do Googlu vidíme:
- První tři výsledky jsou dva články a jedno video
- Všechny tři výsledky jsou od nás
- Zabíráme tak značnou část plochy výsledků vyhledávání
Další výhody
Kliknutím na rozšířený úryvek (featured snippet) zabíráme ještě více prostoru.
Závěr
Toto je další dobrý důvod, proč se věnovat tvorbě videí. Google je zjevně má rád a zohledňuje je ve výsledcích.
Dejte mi vědět, jak se vám tento tip líbí a jak se vám daří ho aplikovat.