Jak můžete pomocí videí tapetovat výsledky Google?

Jak využít videa k optimalizaci výsledků vyhledávání

Pojďme se podívat, jak můžete pomocí videí vylepšit pozice ve výsledcích vyhledávání (SERP).

Praktický příklad

  • Napsal jsem recenzi o nástroji Semrush
  • Zároveň jsem natočil video na stejné téma

Výsledky ve vyhledávání

Po zadání dotazu “Semrush recenze” do Googlu vidíme:

  • První tři výsledky jsou dva články a jedno video
  • Všechny tři výsledky jsou od nás
  • Zabíráme tak značnou část plochy výsledků vyhledávání

Další výhody

Kliknutím na rozšířený úryvek (featured snippet) zabíráme ještě více prostoru.

Závěr

Toto je další dobrý důvod, proč se věnovat tvorbě videí. Google je zjevně má rád a zohledňuje je ve výsledcích.

Dejte mi vědět, jak se vám tento tip líbí a jak se vám daří ho aplikovat.

Podívejte se na zdroje zdarma